בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, רציתי לברר האם יש אפשרות לגלות הריון באמצעות בדיקת דם, לפני התאריך שבו אני אמורה לקבל את הוסת. אם כן, אז כמה מוקדם? האם מייד לאחר הביוץ או מס' ימים לאחר מכן? האם בימים הראשונים של ההריון ייתכנו כאבי בטן תחתונה חלשים (שאינם דומים לכאבי מחזור)? תודה מראש, לימור
לימור שלום ! בדיקת דם מזהה הריון 10 ימים לאחר ההפרייה, כלומר יומיים-שלושה לפני האיחור במחזור. כל הסימנים הפיזיים של תחילת ההריון דומים מאד לסימנים שלפני המחזור, כך שקשה להחליט רק לפי ההרגשות האלה אם את בהריון או לא. בהצלחה !