לכל הבנות וגם רופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני רוצה לשאול בנות שכבר נכנסו להרהיון. אני נמצאת היום ביום ה-23 למחזור (מחזור סדיר 29 יום) ויש לי סימנים של מחזור הלא רצוי. השאלה האם קרה לכן שנכנסתם להרהיון עם סימנים קבועים שהיו לכן לפני מחזור, אבל בסוף זה היה הרהיון. או לא היה שום סימן לפני, כמו בחילות? אני לא נמצאת בשום טיפול, אנחנו מנסים רק כמה חודשים. ואני יודעת שזה אינדיבידואלי, בגלל זה הייתי רוצה לקבל תשובות מהרבה בנות. תודה על העזרה שלכן ובהצלחה.
את צריכה לספור 10 ימים של איחור ולבדוק או קחי ערכת בדיקת הריון יש להן תוצאות די מדויקות אז תדעי בוודאות אם את בהריון או לא בהצלחה!