הריון ראשון - עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 10 + 2 לפני שבועיים וחצי התחלתי לסבול מבחילות בלי הפסקה ודי קשה לי לתפקד ככה האם יש משהו שאפשר לקחת?
גלית הי לאכול במנות קטנות במהלך היום ולשתות הרבה. שיהיה לך בהצלחה.
ראשית, מזל טוב! חשוב מאד שתביני שזהו חלק מההריון, נכון שזה לא נעים וכל אחת ששאלתי אמרה לי שהבחילות הפסיקו לה בשלבים אחרים של ההריון. גם לי יעצו לאכול כל היום במנות קטנות אבל למי בא להכניס משהו לפה שיש לך בחילה נוראית וטעם רע בפה??????????????? עצתי לך היא שתאכלי מתי שאת יכולה, כמה שאת יכולה! חשוב שתמצאי לך מאכלים ש"עושים לך טוב" - אצלי זה גלידה חמוצה ופירות אבל כל אחת והעדפותיה! שוב כדאי לזכור שזה חלק מההריון והכי חשוב - זה יעבור ..........................
הכי בריא להוציא את זה אם קשה תכניסי אצבע.... לאחר זמן מה זה יעבור לבד, מבטיחה לא כדאי להתעסק עם תרופות זה רק ידכא זמנית את הבחילות פשוט הכנעי לזה ותזרמי עם זה וזהו...