אבעבועות רוח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 40 אם לילד ראשון בן 5 חודשים.בבדיקת דם שערכתי התברר כי אין לי נוגדנים לאבעבועות רוח.היות ובכוונתי להיכנס עכשיו להריון,אבקש לדעת: א- מה הסיכויים להפגע במחלה אם לא אקבל חיסון? ב- האם חובה לעבור חיסון זה עכשיו לפני הכניסה להריון? או במהלך ההריון? ג- אם לא אחוסן ואכנס להריון -במקרה שהמחלה תפגע בי-מה הסיכונים לי ולעובר? אודה לתשובותיכם.
כמובן שכדאי לקבל חיסון. הבעיה היא שבניגוד לאדמת שהיום כבר יודעים שניתן חודש לאחר החיסון להכנס להריון, במחלה כמו אבעבועות רוח שעד לא מזמן לא הייתה כלל מודעות לעבודה שהמחלה מסכנת את העובר עדיין לא יודעים מה הם ההשלכות על האשה ההרה ועל עוברה, לכן מומלץ לחכות שלושה חודשים לפחות לאחר החיסון.