האם זה הריון? דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כשבועיים לפני המחזור התחלתי להרגיש במעט בחילות, בטן נפוחה, סחרחורות, תאבון מוגבר וכאב קל בצד ימין. היום, יום אחרי שאני הייתי אמורה לקבל מחזור התחילו לי בסביבות הבוקר כאבי מחזור ומעט הפרשות חומות שנראה לי שעומדות להיפסק. האם יתכן שזהו הריון? למרות שאני עדיין מרגישה כאבי מחזור? אנא אנו לי דחוף בבקשה. בתודה רינת.
הי רינת, אני מאוד מקווה בשבילך שזה אכן הריון. אולי כדאי לך בנתיים לרכוש מהסופר-פארם את בדיקת ההריון הביתית ולעקוב אחר ההוראות, כך תיהיה רגועה יותר. מאחלת לך המון הצלחה!
תודה רבה לך על התשובה המהירה. פשוט לא רציתי לקנות סתם ערכה אם זה אולי סתם מחזור. תודה.