הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי מספר שאלות . 1. האם שיעול עלול להזיק לעובר ? 2. לפני כמס' חודשים היה לי דלקת בנרתיק נתנו לי משחה זה עזר לי ושוב יש לי מדי פעם (לא כל הזמן) גירודים באיבר המין מה צריך לעשות ? 3. העובר זז הרבה כשאני נמצאת ליד מזגן, מה זה אומר והאם זה יכול להשפיע עליו לרעה . 4. בן אחי הוא בן חצי שנה וכשהוא הוא רואה חדשים הוא צורח בהיסטריה נוראית אי אפשר להרגיע אותו . מה קורה לו אודה על תשובות בהקדם האפשרי
ממש חוצפה שאני ממתינה כבר שבוע לתשובה ועדיין לא קיבלתי ממש שירות על הפנים