לבנות הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן! יש לי איחור במחזור של 3 ימים ועשיתי בדיקת הריון ביתית אתמול של YES OR NO" ויצא שלילי. האם זה אפשרי שאני בהריון והבדיקה טעתה? נא ייעוצכן...
לפוקהונטס הי אני לא מאמינה לחברת יס אור נוס תעשי של בלו קליר ובמידה ואת רוצה את הכי מדיוק תלכי ותעשי בדיקת דם. שיהיה לך בהצלחה.
היי, אני מסכימה עם קרן הבדיקה החד משמעית היא בדיקת דם. שיהיה בהצלחה ודרך אגב גם אני על קוצים מתפללת שלא אקבל מחזור (היום זה התאריך.....) תחזיקו לי אצבעות.......
בהריוני הנוכחי ערכתי שלוש בדיקות שניים של קליר אנד בלו שיצאו שליליות ואז קניתי בניו פארם את "מקלון הזהב" ערכה הבודקת הריון לפני האיחור והיא יצאה חיובית!