סיכון לתסמונת דאון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי תוצאות חלבון עוברי שמראות על סיכון לתסמונת דאון 1:320 FP=0.85 HCG=2.96 E3=0.97 עשיתי דיקור מי שפיר ואני מחכה לתוצאות. בשקיפות עורפית: 2 מ"מ. בתקווה שתוצאות מי השפיר יהיו בסדר, מה ההשלכות הנוספות של התוצאות האלה? האם יש חשש לבעיות אחרות? האם אני אצטרך להיות במעקב הריון בסיכון גבוה?
שלום לך- עד כמה שידוע לי תוצאות מי השפיר יקבעו את ההמשך- אם הכל תקין אז אין לך מה לדאוג. הכל תלוי בתוצאות האלה- לכן אני מקווה שתקבלי אותם בקרוב והן תהנה טובות ותמשיכי עם הריון רגוע... בהצלחה!