העובר ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הסיבות לכך שהעובר אינו מגיע לגודל סביר בעודו ברחם. מה גורם שייוולד במשקל קטן מאוד או בינוני או גדול.
אני לא רופאה, אבל הגיונית יש כמה סיבות: אם העובר קטן ברחם זה אומר או שהגיל שלו עדיין קטן ואז הוא נראה קטן או שחס וחלילה הוא לא מתפתח או שבמשפחה המורחבת שלך ושל בעלך נולדים תינוקות קטנים על איזה שבוע או חודש מדובר? אם זה בתחילת ההריון זה שונה מסוף ההריון אני מקווה שהכל תקין אצלך יש גם הרבה טעויות, אל תקחי ללב ותני לזמן לעשות את שלו העיקר שיש דופק לתינוק ב ה צ ל ח ה!