בנות אני צריכה עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בסוף שבוע 12 התחילו לי מאתמול לחצים בבטן התחתונה מקדימה שמחמירים לי כשאני קמה\יושבת\או לוחצת בעדינות על הבטן. בנוסף התחילה לי עכשיו גם הפרשה לבנה-צהבהבה צמיגה. מה זה? האם יש לי ממה לחשוש? תודה מראש
כאבי בטן כמו מה שאת מתארת וגם הפרשות הם דבר מאוד שכיח. נראה לי שאת יכולה להרגע. אבל תמיד שווה להתייעץ עם הרופא שלך.
מסכימה עם איריס במאה אחוז נראה לי שאת יכולה להרגע זה מאד שכיח אבל כדאי לך לפנות לרופא סתם בשביל שתראי דופק תרגעי ולדעתי פשוט תשכבי במיטה ותנוחי תרגישי טוב