בחירת מין הילוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה יש לי שני בנים מקסימים , ומאוד הייתי רוצה בת איך מגדלים את הסיכויים לבת. תודה.
נסי לבצע חיפוש לפי "מין העובר". היו בזמן האחרון המון שאלות ותשובות בנושא, אבל בשורה התחתונה - תזכרי שזה רק מעלה את הסיכויים מ-50% ל-85% בערך, ולא תמיד מצליח. אני מאד רציתי בת, ניסינו לפי כל הכללים - ויש לי בן נוסף בדרך... (בהתחלה בוודאי שהתאכזבתי, אבל היום אני ממש כבר מחכה לו, ובטוחה שאוהב אותו לא פחות ממה שהייתי אוהבת בת). הכי חשוב לזכור - לא משנה בן או בת, העיקר שיהיה בריא !!!