לגלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בדקתי שוב - אכן בשבוע 15 העובר צריך לשקול 110-130 גרם!!!
ענת מתוקה, תודה רבה על התמיכה והעזרה. אגב היכן בדקת את הנתונים הללו? אני הסתכלתי בטבלאות של הספר המדריך הישראלי להריון ולידה שהמון בנות מתייחסות אליו "כתנ"ך של ההריון". זהו ספר שמומלץ ע"י הרבה מאוד רופאים ובגלל זה נלחצתי. שוב תודה גלי
יש לי ספר שנקרא While waiting" A Prenatal guidebook" שמדבר בדיוק על משקלים,היקפים אורך וכו' העובר שלך בדיוק כמו שצריך להיות. קחי בחשבון שעוד 3 שבועות בערך הם עולים לבערך 250-280 גרם.... קצב מהיר אהה? ואח"כ עוד 3 שבועות הם כבר 500-650 גרם............... וכך הלאה.......... אז בהצלחה!!!!גלי כתב/ה: