דכאון הריוני ולאחר הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת סרוקסט ולעיתים רחוקות קלונקס להרגעה כשלוש שנים, מאז מותה של אמי שהיה מאד טראומתי בשבילי. אני נשואה טרייה ומתכננת הריון וחוששת מאד שאני בקבוצת סיכון גבוהה יותר לדכאון בזמן הריון ולאחר הלידה. כיצד אוכל להתכונן לכך ולהימנע מכך?
פרח יכול להיות שאת בקבוצה שנוטה מהר יותר להכנס לדיכאון אבל לא נראה לי שאת רוצה לוותר על הריון בגלל זה וחוץ מזה הסיבה שבגינה נכנסת לדיכאון היא מובנת ביותר זה דבר קשה ביותר ותראומתי לאבד אמא ועל כך אני משתתפת בצערך אני הייתי מציאה דבר ראשון להרים טלפון למכון הטרטולוגי בהדסה והם ירגיעו אותך לגביי הסרוקסט בהריון מה שאני לא בטוחה שתוכלי לקחת זה את הקלונקס שזאת תרופת הרגעה שלדעתי אינה מותרת בהריון ומעבר לכך תוכלי לשלב את הסרוקסט עם שיחות עם פסיכולוג מקווה שעזרתי ולו במעט