תנועות עובר מכאיבות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע ה-39 להריוני, ובחודש האחרון, התנועות מאד מכאיבות, גם בצלעות, גם בצדדים, ולעיתים גם בבטן התחתונה וכאב חד שמגיע עד צוואר הרחם. הבעיתות המכאיבות קורות בדר"כ בערב, או לאחר מאמץ. הן יכולות להימשך כשעה, ולא פחות מכאיבות מצירים. האם זה נורמלי? והאם יש דרך להקל? (אם אני עדיין לא אלד...) תודה רבה!
הי סיגל, זה סופר-נורמלי, לא סתם אומרים "בצער תלדי בנים", התינוק כבר ממלא לך את כל הבטן וכל בעיטה שלו פוגעת ישר באיבר פנימי (צלעות, ראות, כליות...). ככה זה, מקווה שתלדי מהר ושיהיה בהצלחה ולידה קלה.