ראש למטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 28+3 והעובר כבר עם הראש למטה . רציתי לשאול האם זה לא מוקדם מדי ?
לרונית ! העובר כל הזמן מתהפך ומשתולל, ומחליף מצבים ברחם. זה לא שהוא מתייצב במצג ראש ואז מוכן ללידה, וזה סימן שהלידה מתקרבת. יש כאלה שתמיד נמצאים במצג ראש (או עכוז, כמו הפרחח שלי), יש כאלה שכל יום מחליפים פוזה, ורק בשבועות האחרונים רוב העוברים מאמצים לעצמם מצג ראש לקראת הלידה. (יש כאלה שמתהפכים למצג ראש רק יום-יומיים לפני הלידה, וגם זה בסדר גמור). אין לך שום סיבה לדאגה, ובשבועות הקרובים בוודאי תרגישי את העובר שלך מתהפך מצד לצד. המשך הריון קל ובריא !!!