חומצה פולית-שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנסה להכנס להריון כחצי שנה. היות וממליצים לקחת חומצה פולית שלושה חודשים לפני שמנסים להקלט אז יוצא שאני לוקחת כבר שמונה חודשים ללא הריון,כמובן. האם אין סיכון בלקיחת הכדור תקופה ארוכה ללא הריון?
ערב טוב, אין שום סכנה בלקיחת חומצה פולית בכל תקופה שהיא, כמובן במינון המומלץ ומכיון שאינך יודעת מתי תכנסי להריון הרי שאין צורך להפסיק את נטילתה. ישנם גורמים אחרים המשפיעים על כניסה להריון אך חומצה פולית הוא לא אחד מהם... בהצלחה !