חומצה פולית, מינון??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אנחנו מתכננים להכנס להריון בעוד כחודשיים, הרופא המליץ לי ליטול חומצה פולית כשלושה חודשים לפני, לכן לפני כחודש התחלתי ליטול שני כדורים ביום (כל אחד 0.04) כי כך אמרו לי בבית מרקחת, אך כהסתכלתי על הרצפט ראיתי שהרופא כתב פעם ביום. אשמח אם תגידו לי מה המינון המומלץ, האם עלי להפסיק ליטול שני כדורים ביום ולעבור לאחד? תודה
המינון המומלץ של חומצה פולית 3 חודשים לפני ובמהלך ההריון הוא 0.4 מ"ג ליום אלא אם כן קיימת המלצה אחרת. בהצלחה