האם למישהי היה "שק הריון ריק" ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
להילית - זה קרה לי פעם אחת בעבר, והרופא אמר שפשוט מדובר בביצית לא תקינה. להריון יש שלוה חלקים : שיליה, שק הריון ועובר, ועד השלב של הדופק העוברי (שבוע 7-8) העובר למרבה הפלא לא מהווה חלק הכרחי של ההריון. כך יכול להיות מצב של שק ושיליה בלי כלום בפנים, וזה "הריון" שמראש אין לו סיכוי בכלל, כי לא התחיל להיווצר עובר. מנקים את הרחם מהשאריות של הריון כזה (כמעט ואין חומר ברחם), ומנסים שוב. בהצלחה !
גם לי היה שק הריון ריק. ושלושה חודשים אחרי הגרידה ,שהיא לא נוראה בכלל)ת נכנסתי שוב להריון. (כיום אני בחודש שביעי) אז בהצלחה
גם לי היה שק הריון ריק. ושלושה חודשים אחרי הגרידה ,שהיא לא נוראה בכלל)ת נכנסתי שוב להריון. (כיום אני בחודש שביעי) אז בהצלחה
הי גם לי היה שק הריון ללא עובר עברתי גרידה ועכשיו שלושה חודשים אחרי אני שוב בהריון. מאוד לא נעים ומלחיץ אבל את נכנסת פעם אחת תכנסי שוב העיקר לא להלחץ בהצלחה לילי