עזרה או יעוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים!!! אני התחילתי טיפול באיקקלומין בפעם הראשונה. מועד המחזור שלי הוא בערך ב 19 לחודש. לפני יותר משבועיים התחיל לי גודש בחזה שאופייני בדרך כלל לפני מחזור. לפני מספר ימים הבחנתי בכתמים חומים וטיפטיפה דימום שהופיע יום אחד ונעלם (כמובן שמאוד התאכזבתי מפני שחשבתי לקיבלתי מחזור) עכשיו אין גודש בחזה וחזרתי להפרשות לבנות. ביצעתי בדיקה ביתית והתשובה שללית. האם התופעה מוכרת למשהי?, האם יש סיכוי להריון?
שלום לעינת, אני לא רופאה אך בדיקת דם לאחר זמן המחזור תאשר או תשלול היריון. הבדיקות הביתיות פחות מדוייקות. בהצלחה, עפרה בלבן יו"ר עמותת חן לפריון וחיים 03-5050345 העמותה עורכת בוקר דיון בנושאי פוריות עם מיטב הרופאים ביום 11 ביולי 10:30 בתיאטרון גבעתיים. להבטחת מקום 03-6426616.