גבשושיות על החזה-תקין שנעלמות???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות אני בשבוע 11 (+5) ושמתי לב שעל החזה שלי הגבשושיות שהיו הולכות ונעלמות- וכן הרגישות והכאב בחזה נעלם גם כן. האם זה תקין??? אני מעט מפוחדת היות וכבר עברתי הפלה אחת (עובר שלא התפתח) וכל דבר קטן מלחיץ אותי, אז אם מישהי יודעת אנא שתענה לי. תודה
למה שלא תיגשי לרופא/ת הנשים שלך לבדיקת אולטראסאונד אם את כל כך מודאגת אני חושבת שאין לך מה לדאוג אם עשית כבר בדיקה ויש דופק והכל תקין חוץ מהגבשושיות בחזה למה את מכניסה לעצמך לחצים מיותרים? אני מבינה שעברת פעם הפלה ואת בלחץ אבל אם את ממש לחוצה תלכי לרופא ותספרי לו סיפור שאת מרגישה "רע" (שקר לבן) ואת רוצה להיבדק בגלל אותן סיבות שרשמת (הפלה קודמת) אולי יצליח לך והרופא יעשה לך אולטראסאונד ואז תיווכחי שהכל תקין בתקווה שכך יהיה ובהצלחה בהמשך!