ל-א בנוגע למי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי מצטערת שלא עניתי קודם פשוט לא היה לי אינטרנט בסוף השבוע. אז ככה, בדיקת מי השפיר היא באמת לא נוראית, את צריכה להישאר רגועה בזמן הבדיקה , זה הכי חשוב. הבדיקה נמשכת מספר דקות בדיוק כמו בדיקת דם רק שבאותו היום ב24 שעות שלאחר הבדיקה את חייבת להישאר במנוחה מוחלטת- שכיבה במיטה- ושבעלך יפנק אותך. יום אחרי מותר להסתובב קצת אבל רק בבית. אני שמחה שעשיתי את הבדיקה כי לפחות לגבי תיסמונת דאון וטריזומיות אחרות שנבדקות בבדיקה זו, אני רגועה. אז בהצלחה ותדווחי לנו איך היה.