מי נכנסה להריון ממונוגון וכוריגון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם עברתם זריקות מונוגון וכוריגון ועכשיו אתם בהריון. כמה זמן ניסתם, עדכנו אותי. תודה
שלום עפרה, אני נכנסתי להריון אחרי טיפול במנוגון וכוריגון בטיפול הראשון, לאחר נסיונות להרות כשנה ללא הצלחה באופן עצמאי וללא התערבות רפואיתפנינו למכון פוריות ואני כעת בתחילת ההריון (שבוע 8) מאחלת לך בהצלחה ובקרוב אצלך
ללימור תודה שימרי על עצמך חזק. אני בעבר גם נכנסתי פעם ראשונה אך לצערי הפלתי עכשיו שוב ניסתי את כל התהליך ואני מחכה לראות מה קורה. אז מזל טוב ואל תשכיחי לשמור טוב טוב. מכל הלב
ללימור תודה שימרי על עצמך חזק. אני בעבר גם נכנסתי פעם ראשונה אך לצערי הפלתי עכשיו שוב מנסה את כל התהליך ואני מחכה לראות מה קורה. אז מזל טוב ואל תשכיחי לשמור טוב טוב. מכל הלב