שאלה - בטן מעט נוקשה שבוע 19
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אשמח באם אוכל לקבל תשובה: אני בת 34 בשבוע 19 לאחר בדיקת מי שפיר השבוע. אני מרגישה בשבועיים האחרונים קשיות בבטן התחתונה בעיקר בשעות הערב. אני מניחה שזוהי אחת מתנוחות העובר, האם כך? האם מישהי מכירה התופעה? האם להתרגש ממנה? זכור לי כי תופעה זו החלה אצלי גם בהריון הקודם, אך בשלבים מאוחרים בהרבה. אשמח על התיחסותכן.
היי מירי, אני בשבוע 18 ואני גם חווה תחושה כזו לפעמים - קושי בבתן תחתונה. גם אצלי לרוב זה בערב, לא ברור מדוע אבל כנראה זה נורמלי.............