אנמיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון, שבוע 34 וסובלת מאנמיה של חוסר ברזל. כל נסיונותי ליטול ברזל במהלך ההריון לא עזרו וההמוגלובין ירד בהתמדה - כעת המוגלובין 8.6, פריטין 3, וסימפטומטית - חולשה, עייפות טכיקרדיה. קיבלתי עצות שונות ורציתי לדעת מה דעתכם - האם לקבל ברזל IV? האם מנת דם? מה תופעות הלוואי? האם לחכות? אשמח לתשובה מפורטת או להפנייה למאמר בנושא (סטודנטית לרפואה). תודה!
מה רמת B12 ? אולי צריך חיזוק גם שם ? למה הברזל לא נקשר לך ? מקווה שתרגישי טוב !!!!