שאלה דחופה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר בוקר טוב, אני בסוף שבוע ה- 14 אני לא מרגישה כלום אין לי שום תחושות האם זה נורמלי? הבוקר הרגשתי כמה דקירות בטבור דקירה ארוכה שהרגשתי עד למטה? ומתן שתן הרגשתי כאילו אני מרגישה מאיפה זה בא עם כאב חד המום מאוד (פעמים בודדות) האם זה נורמלי? אודה לתשובתך המהירה.
תחושת תנועות עובר היא דבר אישי, אך ברוב המקרים לא חשים בתנועות לפני שבוע 20 . תלונות על רגישות באיזור השלפוחית אינם חריגות אך בדרך בשוע כשלך איין מדובר בתנועות. במידה והתחושות ימשכו בצעי בדיקת שתן.
המון תודה עבור תשובתך המהירה. מה לגבי הדקירות בטבור דקירות ארוכות שהרגשתי עד למטה זה נורמלי? שוב תודה שבת שלום,