שימוש בחומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בת 27 ומעוניינת להכנס להריון בעוד מספר חודשים. כעת אני משתמשת בגלולות כאמצעי מניעה ושאלתי היא: האם ניתן להשתמש בגלולות ובמקביל גם בחומצה פולית? תודה מראש
ליאת שלום ! באם את מתכוונת להכנס להריון 3 חודשים לפני המועד עלייך לקחת חומצה פולית וגם להפסיק את הגלולות . תפקיד החומצה הפולית היא לחזק את מערכת העצבים אצל העובר ולמנוע מומים כלשהם . בהצלחה
האם ביחד[ גלולות עם חומצה פולית ] זה לא אפקטיבי? אני פשוט לא רוצה להרות עכשיו ולא משתמשת באמצעי מניעה אחר...