שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביצעתי בדיקת שקיפות עורפית וקיבלתי תוצאה של 3 מ"מ. הרופא המטפל ייעץ לי לערוך דיקור מי שפיר. האם ישנן אופציות אחרות?
אני חייבת לספר לך את הסיפור שלי אני עשיתי שקיפות אצל מומחה ויצאה תוצאה דומה יומיים למחרת הלכתי לקבל דעה נוספת כשאני לא ישנה בלילה מרוב חשש הגענו לד"ר תומרקין שבאזור המרכז הוא סטאר רציני והוא בדק ו.... לא היה ולא נברא הכל בסדר גמור שקיפות עורפית 1.1 מ"מ חזרנו למומחה הראשון הוא בדק אותי והיה בשוק לא הבין איך קרה לו דבר כזה הכל בסדר לכן לפני שאת מסיקה מסקנות תגשי לקבל דיעה נוספת ואל תשכחי התוצאה הינה סטטיסטית אבל אני בכל מקרה בעד מי שפיר שיהיה לך כל טוב
מיכלי, תודה על התגובה. יש לך במקרה את פרטיו של דר' טומרקין?