מה עם החלבון העוברי?...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, לפני כשבוע וחצי (ביום ראשון, לא האחרון אלא לפניו) ביצעתי את בדיקת החלבון העוברי. הבנתי כי התשובות יהיו מוכנות כשבועיים מיום ביצוע הבדיקה אבל אני במ-ת-ח נוראי (!!!) שאולי: הבדיקה שלי "נעלמה" (כבר קראתי פעם על מישהי שלא מצאו את הבדיקה שלה ולכן נאלצה לחזור עליה בשנית ! ) או שהגיעו תשובות לא טובות לרופא שלי ששכח להודיע לי וכו'... בקיצור- רק מחשבות "טובות" מה עושים?? מה אתן חושבות? אם משהו לא היה בסדר כבר היו מודיעים לי או שזה עדיין מוקדם?? אנא תגובתכן... תודה !
שלום טל ! קודם כל, אם משהו היה לא תקין - באמת כבר היו מודיעים לך. אבל אם את מודאגת, ובצדק, שעדיין אין תשובה - פשוט תתקשרי למעבדה שבה ביצעו את הבדיקה (במכבי זה מעבדות זר - תבדקי מה רשום על הבדיקה שלך), ולפי מס' ת"ז ידעו לתת לך תשובה מיידית, בטלפון ו/או בפקס. בהצלחה !!!