ספורט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש שביעי ומתחילת ההריון אני מתאמנת וגם שבע שנים רצוף אחורה. אני מתאמנת באופן קבוע במכון כושר (ספינניג וקיק בוקס) רציתי לדעת האם זה בסדר ונכון לעשות ? מה מותר ומה אסור ?
ללימור. נהדר שאת עושה ספורט ,כל עוד שאת בריאה וההריון תקין ,ספורט זה טוב אולם במידה ובמינון הנכון והכוונה היא לא ספורט אירובי קשה יותר לעבוד על חיזוק שרירי רצפת האגן , מתיחות, סיבולת לב ריאה, נשימות והרפיה,שחיה -מומלץ מאד. מקווה שקיבלת מענה.השיבי להודעתי.