בנות-החזיקו לי אצבעות!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי לכולן, מחר בבוקר אני הולכת לעשות שקיפות עורפית ואני ממש במתח, אני מקווה שהכל יהיה בסדר. אז התפללו בשבילי שאחזור עם חיוך על הפנים.... תודה ובי
לשירה - חוץ מתוצאות טובות, כמובן, אני מאחלת לך גם בדיקה מהנה. זו בדיקה שלא מכאיה, ונותנת תמונות יפהפיות של העובר !!! הרבה הצלחה !!!
מחזיקה לך!
מחזיקה לך עשרים אצבעות מאמינה בכל ליבי שתחזרי עם חיוך על הפנים באיזה שעה השקיפות אני אתפלל בשבילך ואצל מי את עושה אותה? לסיכום אני מאמינה שאתם תהנו מכל רגע מהבדיקה ותזכרי תמיד זו בסה"כ בדיקה חדשה וסטטיסטית ב-ה-צ-ל-ח-ה