תוצאת שקיפות - 1:1400
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות ורופאים יקרים, קיבלתי היום את תוצאות השקיפות העורפית. עובי העורף - 1 מ"מ. בשקלול עם גילי (34) ובדיקת הדם התוצאה היא סיכון של 1:1400. לפי מה שקראתי כאן בשאלות קודמות זה סיכון גבוה יחסית, וגם בתשובה המילולית שקיבלתי מהמעבדה היתה הסתייגות. כיצד עלי להתייחס לכך לדעתכם?
למיקה - אני הייתי מחכה לסקירה, כדי לראות אם יש עוד סימנים מחשידים, ורק אז מחליטה על מי שפיר (אם צריך). אבל אם תסמונת דאון גרועה לגבייך יותר מהפלה - תגשי לבצע סיסי שילייה כבר עכשיו. (הסיכון בבדיקה הזו גבוה פי 4 מהסיכון המחושב שקיבלת, אבל תהיה לך תשובה ודאית). והערת אגב - זוכרת את הבדיקה הראשונה של מיכלי ? יש טעויות אצל כל רופא, במיוחד בבדיקה של מדידה ידנית של מידות מאד קטנות, אז אין סיבה לרוץ למסקנות רק בגלל הבדיקה הזו. בהצלחה !!!
תודה צליל. וכן, גם אני חשבתי לחכות לסקירה. זה רק בעוד שבוע ואני אחכה בסבלנות.