בנות - קצת לא נעים, אבל...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה- 36 להריוני ובימים האחרונים מרגישה משהו כמו טחורים, או מעין פצע חיצוני בפי הטבעת. אציין כי הדבר לא מלווה בעצירות. האם מישהי יודעת מנסיונה איך כדאי לטפל? תודה!!!
בלי להתבייש תלכי לסופר פארם כי זה מה שאני עשיתי וביקשתי מהרוקחת משחה לטחורים יש שתיים אחת טבעית ואותה לקחתי (כמובן שאמרתי לה שאני בהריון) וזה מקל מאד אל תסבלי כי אחרת ומנסיון זה רק מחמיר ותשתדלי לאכול הרבה ירקות ופירות שיהיו יציאות קלות ולא עצירות ובלי חריף כי זה כאבי טופת ב-ה-צ-ל-ח-ה ש