בדיקות גנטיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם כולם אומרים כל מני דברים ואחד הנושאים זה שצריך לעשות בדיקות גנטיקה . מה אני יעשה כל פעם אומרים לי משהו חדש מה דעתכם בנושא
מה השאלה שלך? האם לעשות את כל הבדיקות??? אם כן, אז אני אישית בעד - אני עשיתי 8 בדיקות (כולל בדיקת טאי זקס שבעלי עשה, כי שנינו אשכנזים). הכי בטוח זה לעשות הכל ולהיות עם ראש שקט בהריון....ובכלל בכל ההריונות הבאים עלינו לטובה. אז לדעתי אין פה מה להסס... בהצלחה!!!!!!!!!!!
היום כמעט כולם עושים בדיקות גנטיות עוד לפני ההריון. זה בהחלט חשוב. אני עשיתי אותן בשיבא, ולדעתי המכון מומלץ. אגב, מספר הבדיקות ותוכנן תלוי במוצאך ובמוצא בן זוגך.