בנות ניסיונכן בנוגע לגודל הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת חמישי ועוד לא בדיוק רואים בטן (רואים גבשושית קטנה) וכמובן שמי שלא יודע שאני בהריון בכלל לא שם לב לזה. אני כמובן מרגישה שהיא יצאה אבל גם זה תלוי באיזה שלב ביום. במיוחד בערב ואחרי אוכל. שתי בנות שאני מכירה באותו שלב כמוני עם בטן ממש מכובדת. זה לא מאוד מוזר? הרי גודל העובר פחות או יותר זהה והלוא גם הרחם , השלייה וכו. אציין שזהו הריון ראשון וגם לאותן בנות...... מניסיונכן לרוב הבנות בשלב הזה יש בטן? לא שאני מקטרת (בסוף תהיה לי בטח בטן ענקית מזה שכולם מעירים לי שאם אני בטוחה שאני בהריון...) אשמח לתגובות.............. אציין שגובהי-1.70 ומשקלי 58 ק"ג (בנוסף עליתי רק 0.5 ק"ג) זה נורמלי????????
יש לך כבר בטן?