היי בר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לשאלתך, כן קיבלתי את תוצאות מי השפיר, הכל תקין. כל כך חששתי מהבדיקה הזו ועוד יותר מהתוצאות, אך עכשיו אוכל להיות שקטה יותר בהמשך. אני כבר בשבוע 23 ובתחילת השבוע עברתי את הסקירה המאוחרת, זה פשוט מדהים, קשה לי עדיין "לתפוס" את העובדה שבתוכי קיים ייצור חי התלוי בי באופן מוחלט. אני בטוחה שגם אצלך התוצאות תהיינה תקינות, בהצלחה בהמשך.
קיבלתי את התוצאות אתמול והכל תקין!!! כל כך שמחתי וסוף סוף נרגעתי וישנתי מעולה בלילה. אני בשבוע 21 +5 ובשבוע הבא גם יש לי את הסקירה, אז מה רואים יותר יפה מהסקירה הקודמת? נהיה בקשר בר