ניתוח קיסרי פעם שניה מישהי עברה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 32 והעובר במנח רוחבי זה מס חודשים והסיכויים שיתהפך (ככה הבנתי מהרופאה שלי ) הינם קלושים באופן אישי כבר עברתי בהריון הראשון שלי לידה קיסרית ואני ממש לא נגד העניין ואפילו בעדו. שאלתי היא האם נכון שכאשר יולדים ברציפות בקיסרי ישנה מגבלה ללדת יותר מ-3 ילדים אודה על תשובותיכן
עברתי שניים ואני ממש נהנית מניתוח וגם בעד ההחלמה קצת יותר קשה אבל תפרים למטה בלידה רגילה גם לא נעימים.. בכל אופן עכשיו אני בשלישי וזה אוטומטי ניתוח מותר לפי בדיקה ונסיון של מישהי מהמשפחה עד 5 אז אל תדאגי בהצלחה ש