ניתוח קיסרי- לרופא ולמי שיודעת בלבד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, קראתי כתבה ב Y NET בה נכתב כי ליולדת בניתוח קיסרי יש סיכון גדול יותר לקשיי התעברות בעתיד. האם כך הדבר? תודה!
אחרי הילד הראשון הפסקתי גולולות ונכנסתי ישר להריון ושניהם בניתוחים. אבל יש גירסא שאומרת שיש סיכוי להדבקויות ברחם עקב ניתוח אבל את זה אין שום בעיה לבדוק בצילום רחם רגיל מכירה בנות עם בעיות פוריות גם בלידות רגילות זה לפי דעתי קשור ספציפית לאישה וגופה.. בכל אופן מכירה המון שילדו 4 לידות בקיסרי בלי שום בעיות פוריות. בהצלחה ש