בדיקות דם - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון מסיימת שבוע 26. בבדיקות דם שערכתי יצאו התוצאות החריגות הבאות: (.........)*(IRON 36.00 UG/DL ( 50.00- 170.00 *(.........) (NEUTROPHILS 7.65 K/UL ( 2.00- 7.50 (BASOPHILS 0.00 K/UL ( 0.02- 0.10 (.........)*(HEMOGLOBIN 10.00 G/DL ( 11.50- 16.50 (.........)*(HEMATOCRIT 31.20 % ( 37.00- 47.00 (.........)*(MCH 25.10 PG ( 27.00- 32.00 אשמח אם משהו (רצוי רופא) יסביר לי מה זה אומר, ומה עליי לעשות. תודה מראש מירב
בספר "המדריך הישראלי להריון ולידה" יש הסבר לכל התוצאות, עד כמה שזכור לי. מה שאני מזהה בקלות, זה רמה נמוכה של המוגלובין (צריך להיות בערך 12) והמטוקריט (צריך להיות בערך 36), מה שמראה על אנמיה. אם את עדיין לא לוקחת ברזל - תבקשי מרשם (או תקני לבד, יש הרבה סוגים בלי מרשם), ואם את כבר לוקחת - כדאי להוסיף עוד כדור. בכל מקרה, גשי לרופא, אל תסמכי על תשובות שלנו בלבד. בהצלחה !!!