מתי להרשם?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן בנות. אישתי בשבוע 7. מתי צריך להרשם לסקירת(סריקת?) מערכות מוקדמת? האם יש לכן המלצות לרופא טוב שמבין עניין באיזור חדרה-חיפה ? תודה לכן מראש.
גשא שלום עושים סקירת מערכות בשבועות 14-16 שיהיה בהצלחה.
ד"ר בורנשטיין בחיפה נחשב לאחד המומחים הגדולים בארץ (והמחירים בהתאם). יש לכם עוד זמן עד הסקירה, אבל כדאי להירשם מהר, כי קשה מאד למצוא אצלו תורים פנויים. בהצלחה !!!
ברכותי על ההריון. אני ממליצה על ד"ר ויסמן בחיפה (גם לשקיפות עורפית, שבוע 11 וגם לסקירות). הוא רופא מומחה בתחום זה ומחיריו סבירים יותר משל ד"ר ברונשטין או שפירא, הידועים ביותר בחיפה. טל לקביעת תורים: 04-8225666 בחדרה, אתם יכולים לפנות לד"ר פריש, גם הוא נחשב מומחה בתחום (נדמה לי שהוא מנהל מחלקת אולטראסאונד בהלל-יפה).