כאבים בשדיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב אני מטופלת ע"י איקקלומין (חודש ראשון),תאריך המחזור המיועד הוא בעוד כמעט שבועיים וכבר עכשיו יש לי כאבים די חזקים בשדיים. בדרך כלל יש לי כאבים לפני מחזור, אבל שבוע לא יותר. האם יתכן שהכאבים הם עקב לקיחת אקקלומין?
היי עמית, גם אני מטופלת בכדור האיקקלומין (חודש שני של טיפול ) וכן אחד מהסמפטומים של השימוש בכדור זה הם כאבים בחזה,כאבים בבטן התחתונה (לי היה בעיקר בצד שמאל), ועוד כאבים של טרום מחזור. זה אופייני לשימוש בכדור זה. אני סבלתי מכל התופעות שציינתי למעלה שבועיים לפני קבלת המחזור. חשוב שאם הכאבים הם חזקים מאוד לפנות לרופא אולי המינון שנתנו לך גבוה מדי . בהצלחה. מאיה