מחזור מועט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מתחילת אוקטובר הפסקתי עם הגלולות. ורק מחודש מרץ הסתדר לי המחזור. בשבועיים האחרונים החלו לי תופעות שאף פעם לא היו לי. התופעות הם : החזה גדל לי קצת, יש לי וריד בולט, החזה כואב ומציק. החודש, המחזור היה צריך להגיע 02/06/03 והוא איחר לי והגיע ב-07/06/03. בניגוד לכל מחזור חודשי שלי, הדימום עכשיו הוא ממש מועט. כמו כן, תופעות של החזה לא פסקו. השאלה שלי האם זה מוכר למישהי? יכול להיות שזה היריון?
תעשי בדיקת דם ל-HCG ותראי עם זה מעל 10 זה הריון אם זה מתחת ל-10 או עד 10 זה לא הריון, חוץ מזה קחי ערכת בדיקה להריון זה גם מדויק בהצלחה!