אנטיביוטיקה בשליש הראשון-דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עוד לפני שידעתי שאני בהריון היתה לי דלקת חריפה בגרון ונטלתי 10 ימים אנטיביוטיקה. עכשיו אני יודעת שהייתי בתחילתו של ההריון. היום אני בשבוע חמישי- ז"א שנטילת האנטיביוטיקה היתה בשבועות 3-4 האם יכולה להיות בעיה ?
שלום , זו אני בעצם הפעם עונה לעצמי- בדקתי עם המומחים בנושא תרופות בהריון ולשמחתי גיליתי שאין שום בעיה עם האנטיביוטיקה שלקחתי- רפאפן-מגה 1000 מ"ג פעמיים ביום. אין בעיה עם זה לאורך כל ההריון. מקווה שאני מרגיעה ככה בנות נוספות- טוב לדעת! בהצלחה לכולן עינת