תרופות בשליש ראשון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 11. היום היה לי כאב ראש נוראי. אחרי מספר לא מועט של שעות סבל, חברה הציעה לי לקחת כדור אחד של אופטלגין. האם עשיתי בסדר או שאסור לי לחלוטין? בספר המדריך הישראלי להריון ולידה כתוב שמותר, חמותי לעומת זאת אמרה בשום אופן. מישהי יכולה לייעץ לי? תודה מראש, דבורה
דבורה לילה טוב, בעיקרון כמובן שלא מומלץ לקחת כדורים בשליש הראשון להריון אולם מצד שני אין כל סיבה לסבול... אך עדיף לנסות לקחת אקמול (במידה ועוזר לך ולא חלש מדי) שהוא נחשב הכדור ש"מזיק" הכי פחות. מומלץ להבא להתייעץ עם רופא לפני נטילת כדור מכל סוג שהוא. המלצה: בפעם הבאה במידה ותזדקקי לכדור מכל סוג שהוא ולא תוכלי ליצור קשר עם רופאך מכל סיבה שהיא, צרי קשר עם מוקד החירום של קופה"ח אליה את שייכת ושוחחי על כך עם האחות. היא כבר תדריך אותך לגבי מה מותר ומה אסור. בהצלחה !