הקשר בין מוקד אקוגני לתסמונת דאון ? האם לעשות מי ש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעניין הקשר בין מוקד אקוגני לתסמונת דאון אך בהפניה שלך למאמר לא ציינת מראה מקום. אנו מאוד מעוניינים לקרא את המאמר שלך . נשמח אם תוכל לשלוח את כתובתו המדוייקת. בנוסף בשקלול הממצאים של החלבון העוברי והשקיפות העורפית נמצא כי הסיכוי לתסמונת דאון הוא 1/10000. בשבוע 21 נמצא מוקד אקוגני בחדר הימני. באקו לב נאמר בוודאות כי אין זה מעיד על מום בלב. הרופא המטפל אמר כי הממצא מכפיל את הסיכון פי 2 : 1/5000. אנו מתלבטים אם לעשות מי שפיר בגלל הסיכון בבדיקה. הבדיקה מחר. נודה על תשובתך המהירה.
שלום רב, "אנחנו" בהריון ועשינו מס' בדיקות. בשקלול הממצאים של החלבון העוברי והשקיפות העורפית נמצא כי הסיכוי לתסמונת דאון הוא 1/10000. בשבוע 21 נמצא מוקד אקוגני בחדר הימני. באקו לב נאמר בוודאות כי אין זה מעיד על מום בלב. הרופא המטפל אמר כי הממצא מכפיל את הסיכון פי 2 : 1/5000. אנו מתלבטים אם לעשות מי שפיר בגלל הסיכון בבדיקה. הבדיקה מחר. נודה על תשובתך המהירה.