ירידת מים בשבוע 14 וגודש חזק בשדיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביום שבת, לפני חמישה ימים,בהיותי בשבוע ה- 14 להריוני, הגעתי למיון עם כאבים בבטן התחתונה (כמו התכווצויות), וחום נמוך שנמשך כ- 3 ימים. בבדיקת אולטראסאונד נמצא כי הכל תקין, עובר עם דופק וכמות מים תקינה, צואר ארוך וסגור. אך לאור העובדה שבספירת הדם נמצאו לויקוציטים של 21,400 הוחלט לקבל אותי לטיפול אניטיביוטי מחשש לדלקת בדרכי השתן. 4 שעות אח"כ היתה לי ירידת מים ברורה, בסונר חוזר נמצא שק הריון עם עובר ללא מים. בחשד ל- INFECTED ABORTION הועברתי לסיום בגרידה. היום, חמישה ימים אחרי אני סובלת מגודש חזק בשדיים, כאבים והפרשות (כמו חלב...) מידי מס' שעות. יש לי שתי שאלות מרכזיות: 1. האם התופעה אותה אני חשה בשדי הינה תופעה נורמלית? (במיון נאמר לי שזו תופעה שלאחר לידה ומוזרה מאד בשבוע 14) ומה ניתן לעשות כדי להקל? 2. האם ידוע מקרה של ירידת מים בשבוע 14? ומהן יכולות להיות הסיבות לכך?
גם אני עברתי גרידה על ירידת מים שבוע 14 עובר תקין עם דופק