שלום לכולן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות אני בת 24 ומנסה להרות 4 חודשים אני יודעת שזה מעט זמן אך אני מאוד מודאגת מזה ולחוצה אני חוששת כל הזמן שלא ילך לי ואני לא יהיה בהריון. לפני שנה הרופא בדק אותי ואמר לי שיש לי רירית בעובי 4 מ"מ מישהי יודעת עם זה טוב או לא???? אני לא מפסיקה לחשוב על זה אני מתה כבר לילד. אודה לכם על תשובתכן ובהצלחה לכל מי שבהריון
הי סמדר, אז קודם כל צאי מהלחץ אני בטוחה שתכנסי להריון במהרה במידה והרופא לא צפה בעיות. לי לקח חצי שנה להיכנס להריון ויש לצין שהמחזור שלי אינו סדיר. קחי בחשבון שלחץ ומתח נפשי יכולים לגרום לכך שלא תכנסי להריון (אז למרות שזה קשה ואני יודעת שחושבים על זה כל היום- מניסיון)תשתדלי להמשיך את החיים כרגיל ותאמיני לי שבסוף שלא תצפי בכלל זה יגיע. המון בהצלחה.