למיכלי - חזרתי מאוחר!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, סליחה שאני חוזרת אלייך באיחור. שאלת אותי אצל איזה רופא אני עושה את השקיפות? אז קבעתי אצל ד"ר גל שהוא מומחה מאיכילוב - הרופאה שלי המליצה עליו ושמעתי את שמו כמה פעמים מסתובב בפורום (מקווה שרק לטוב...). אני ממש במתח, אני לא אחזיק מעמד שבועיים פחטת 4 ימים (אבל מי סופר...). אז מה יש לך בת??????? אני מתה לבת אבל כמו שאומרים מה שיבוא יבוא העיקר שיהיה בריא ומי כמונו יודע אחרי ההפלה שעברנו. אז בהצלחה בהמשך
שירוש בקשר לבת שום דבר לא בטוח זה מה שנראה לו אבל מוקדם מדיי לדעת ואני קצת מאמינה בזה מכיוון שאלו גם התחושות שלי בכל מקרה כמו שאמרנו מה שבא ברוך הבא העיקר שיהיה בריא ומאושר. אני מאחלת לך בהצלחה בבדיקה מאמינה בכל ליבי שהכל יהיה בסדר אבל בטח נדבר עוד הרבה עד אז, אז אני יברך אותך שוב ביום הבדיקה