שרון (שרוני בלוני)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מיכלי שלום אני מהקוראות השקטות של הפורום, אבל אני עוקבת אחרי סיפורך כל יום וחושבת המון על הענין. אומנם אני בסוף ההריון, שבוע 37.4 , אבל כמו כל אשה בהריון, זוהי תקופה מלאה בפחדים (במיוחד על אחת כמוך בעלת נסיון רע). והנה המזל מחייך אלייך!!! מיכלי, המון הצלחה עם ההריון (אינשאללה), תרגעי, תחשבי רק טוב, תתפנקי לך, בקיצור תהני לך. אני מאד שמחה בשבילך (אומנם אני רק עוד קול זעיר בקהל), אבל אני מאחלת לך, רק אושר וטוב ושמחה, ושבקרוב תערסלי תינוק חמוד בידייך, והכל יהיה רק סיפורים לנכדים. תעשי נשימות בטן, זה מרגיע לאללה וגם "מחמצן את התינוק". המון הצלחה ורוגע - שרון