למיכלי...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי מיכלי, אנחנו אמנם לא מכירות ומעולם לא ייעצנו אחת לשניה אך עקבתי אחרי סיפורך עד עתה. נכנסתי להתקלח וכל הזמן חשבתי לעצמי שאצא מהמקלחת ואתיישב מול המחשב לראות מה קורה איתך. מה אני אגיד לך... הצלחת לרגש אותי כמעט עד דמעות... באמת... אני אמנם בשבוע יותר מתקדם ממך אך מרגישה ממש כמוך מבחינת המתח והציפיה שכן אני ממתינה לתשובות החלבון העוברי (הזמן פשוט לא זז...!!) וקצת קשה לשמור על שפיות אבל משתדלים... בכל אופן, אין מילים בפי לתאר את השמחה שהכל בא על מקומו בשלום, בסופו של דבר...! המשך הריון מוצלח (תשני טוב בלילה...) סיון
מעודד אותי לדעת שיש כל כך הרבה נשמות טובות שנמצאות איתי תמיד