העמסת סוכר 100 גר'-תוצאה גבולית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, מבחנה ראשונה אחרי צום - 83 שעה אחרי העמסה 100 גר' - 181 שעתיים אחרי - 126 שלוש שעות אחרי - 129 האם תקין או ש-181 זה גבוה מדי? תודה
לנעמה ! אני לא רופאה, אבל עברתי את אותה בדיקה עכשיו, ונראה לי שגם התוצאה של אחרי 3 שעות גבוהה מדי. כדאי שתפני לדיאטנית, כי שתי תוצאות מתוך 4 שהן גבוליות או גבוהות מדי מחשידות לסכרת הריון, וכדאי לשמור אפילו אם זה לא בטוח - רק שלא תתפתח אח"כ סכרת שיכולה להמשיך לכל החיים. בהצלחה !!!